Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 08:29 - РАЗМИСЛИ ПО НИКОЕ ВРЕМЕ
Автор: fanny Категория: Други   
Прочетен: 3846 Коментари: 13 Гласове:
0



Чикаго...третият по големина град в САЩ,където живеят и много българи.

image

Съвсем отскоро живея тук. Не, не в центъра на Чикаго, но това място ми харесва.Има по-европейски вид и ме кара да се чувствам малко по-добре. За никого не е тайна, че аз не харесвам Америка и американците. Тук обаче дишам малко по-свободно, мога да прочета български вестник, да отида в българска църква, а в някои магазини и по улиците чувам и българска реч.Липсва ми България!Животът ми в Чикаго започна по Коледа, за първи път от много години в компанията на децата ми и останалите живи членове на семейството. Радвахме се, че сме заедно и непрекъснато си припомняхме как беше в България.
Е, празниците отминаха, но едно гласче вътре в мен не спира да ме пита:"Е, като ще живеем с хубавите спомени за България какъв е смисълът да сме толкова далече от нея? Мен ако питат, веднага да си стегнем куфарите и да се връщаме, но като че ли само аз съм в такава готовност. Всички казват че един ден ще се върнат, но кога....? Попаднали в омагьосаната въртележка на американската  потосмукателна система/защото това наистина е така/, аз виждам колко много е взела Америка от моите близки, а не виждам те да са направили кой знае какво. Живеем в бедните квартали на Чикаго, те работят едва ли не за жълти стотинки/според стандарта тук/.Ами това можем да си го имаме и в България, но да сме си "у дома"!Много пъти съм казвала, но много се изкушавам да го кажа пак:"Няма нищо по-глупаво в този живот от имиграцията и по-хубаво от "у дома"!"
По никое време е, след полунощ.Зная, че в България новият ден е започнал отдавна и се опитвам да поживея няколко минути с ритъма  на живота там....  image  





image



Тагове:   никое,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Целувам те, миличка!
08.01.2008 20:48
Но повярвай ми, не си заслужава! Казва ти го един голям патриот, огорчен от СВОИТЕ! От заспалия си народ! Тук ни мачкат не по малко-поне мене.Инсценират се разни случки, преправят се документации, менте съдебна и зздравословна система, ха, ха И ОБРАЗОВАТЕЛНА!Фалш във всичко!Манипулация .....ооо, това в България е върха! Налгане, казано просто -комунистическа диктатура!Аз съм безпартийна и съм подложена заради патриотизма и национализма си на ........ами какво да кажат партийните?! Макар , че за мене и не само за мене в България винаги е имало , има и ще има както гледам само една единствена "партия"----...........ТИ!
Пожелавам ти хубав и дълъг живот!
цитирай
2. anastasiia - fanny,
11.01.2008 09:00
развълнува ме...
Толкова искрено си описала мислите си...
Знаеш ли, имам и близки, и познати в Америка, и като че ли всички изпитват необходимост да се завърнат в България... Въпреки всичките неуредици в държавата ни...
Но пък ти си там сред близките си... :)
Пожелавам ти да се чувстваш топло, уютно...Всяко едно преживяване през новата година да те дарява с усмивка...:)
цитирай
3. buket - Добре написано - браво!
11.01.2008 19:15
Един ден това ще бъде спомен,
а живота весел и свободен! :)
цитирай
4. fanny - Благодаря на всички ви!
13.01.2008 05:11
Опитвам се да гледам на нещата тук като нещо, което трябва да понеса, да изтърпя....
Няма идеално общество, но има само едно място,където си се родил и пулса ти е свързан завинаги с тези трептения!
Много се надявам "един ден това да бъде спомен" както казваш buket!
Желая ви хубав неделен ден и много усмивки!!!
цитирай
5. geryordanova - Сърдечни поздрави от България, ...
14.01.2008 09:19
Сърдечни поздрави от България, кураж! Мястото, в което човек се ражда, се носи завинаги в сърцето!
цитирай
6. анонимен - ЕЙ,Богу! Нямах толкова грешки когато го писах тук първия коментар......пак значи......
08.02.2008 01:18
Проверявах си го 10 пъти.Е, ясно е защото виж какво съм писала не се харесва на НЯКОИ!
НО Е ИСТИНАТА!
А ТИ ФАНИ -ГРЕШИШ! Не ми се вярва да го пишеш умишлено?!
Обичам мноооого България, но нашата , а не тази на шепа хора ,които играят с народа и парите му!!!
И ти много добре го знаеш.....говорили сме.

geryordanova-ето ти една "агентка" ,която слухти и носи, пее ........Ти май си гъста с нея ,защото аз вече пострадах.. ..Не ми се иска да вярвам в някои неща в които силно ВЕЧЕ се съмнявам!
цитирай
7. buket - Привет
16.02.2008 03:02
Как си?
Испращам ти бодрост!
цитирай
8. fanny - Благодаря ти...
16.02.2008 23:54
buket ! Много заета! Благодаря ти за бодростта! Често имам нужда от такива пожелания!
цитирай
9. esen - Топли приятелски поздрави от България!
17.02.2008 20:49
И помнете, че тук има много обич за вас и винаги отворена врата, през която да се върнете и почувствате у дома!
Слънце и топлинка в душата желая!:)
цитирай
10. анонимен - Защооооооо????
08.03.2008 16:33
Здравеи не се заиаждам ама винаги сам се 4удел как хора които толкова мразат една страна живеат там с години. Аз сам бил на доста места и ако некое не ме кефи просто си тругвам. Сега сам в Канада и в момента в които реша 4е ми е писнало си трагвам ко толко има да го мислим и преживяваме???
цитирай
11. fanny - Здравей анонимен !
08.03.2008 17:31
Когато си сам и искаш да прекараш остатъка от живота си по-близо до единственото си дете, и ти ще живееш на място,което не ти харесва! Моли се да не ти се налага!
Поздрави от мен!
цитирай
12. анонимен - ЧЕСТИ ПРАЗНИК 8 МАРТ!
08.03.2008 17:37
ЗДРАВА И ЩАСТЛИВА!
цитирай
13. анонимен - Blagodarsko
08.03.2008 20:10
Това още веднаж ми показва 4е саздаването на потомство на тая и без това фрашкана с народ планета е Bad Idea....... 10x
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fanny
Категория: Други
Прочетен: 78590
Постинги: 21
Коментари: 83
Гласове: 1004
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031